22 resultaten gevonden (Pagina 1 van 2)
-
Kartonnen miniatuur koffer, zwart met bruine leren hoekstukken en riemen, beplakt met souvenir stickers 1990 - 1995
-
Stuk koperen dakbedekking van voormalige Lutherse Kerk in lijstje, met "LUTHERSCHEKERK. MEI 1940. R´DAM." 1736 - 1940
-
Blauwe bonbondoos met afbeelding Euromast en "Driessen / Rotterdam Holland", met gedrukt informatievelletje over de Euromast 1960 - 1970
-
Balboekje met opdruk man en vrouw in omlijsting, reclame voor "Cacao & Chocolaad A. Driessen", binnenzijde tekst met uitleg over de dansen 1890 - 1910
-
Plaquette, ter herinnering bezoek aan Chili, "Sr. Bram Peper, november 1997" 1997
-
Goudkleurig kartonnen doosje (1) met drie gevouwen witte zakdoeken (2) met geborduurd bloemmotief 1950 - 1970
-
Draagspeld of pin met aftelklok op karton, merchandise tijdens of voorafgaand het Eurovisie Songfestival, dat als slogan 'Sing Along City' had en in het teken stond van diversiteit ('Open Up') 2020 - 2021
-
Vier bierviltjes gebruikt als merchandise voor het Eurovisie Songfestival, dat als slogan 'Sing Along City' had en in het teken stond van diversiteit ('Open Up') 2020 - 2021
-
Bedankkaart van Rotterdam Make it Happen voor de medewerkers aan het Eurovisie Songfestival, dat als slogan 'Sing Along City' had en in het teken stond van diversiteit ('Open Up') 2020 - 2021
-
Notitieboekje voor het Eurovisie Songfestival, dat als slogan 'Sing Along City' had en in het teken stond van diversiteit ('Open Up') 2020 - 2021
-
Twee scorekaarten voor de finale van het Eurovisie Songfestival, dat als slogan 'Sing Along City' had en in het teken stond van diversiteit ('Open Up') 2020 - 2021
-
Twee vlaggetjes voor het Eurovisie Songfestival, dat als slogan 'Sing Along City' had en in het teken stond van diversiteit ('Open Up') 2020 - 2021
-
Poëziealbum, Album amicorum met slotje 1835 - 1840
-
Kaart met het programma en de tekst van het refrein van het afscheidslied voor burgemeester Thomassen van Rotterdam 1974
-
Schoenendoos met vloeipapier, twee extra paar veters en flyer van de veiling, behorend bij het paar herenschoenen met het thema 'Sing Along City' (92016-1) 2021
-
Paar sokken, maat 36-40, merchandise voor het Eurovisie Songfestival, dat als slogan 'Sing Along City' had en in het teken stond van diversiteit ('Open Up') 2020 - 2021